Het laatste stukje van onze reis. Cuba. - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van piet lagarde - WaarBenJij.nu Het laatste stukje van onze reis. Cuba. - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van piet lagarde - WaarBenJij.nu

Het laatste stukje van onze reis. Cuba.

Door: Piet lagarde

Blijf op de hoogte en volg piet

01 Januari 2013 | Nederland, Udenhout

Udenhout, dinsdag 1 januari 2013.

Dear everybody,

I wish all my friends who I met on my travel a Happy New Year and many enjoy moments. But special many health. Thursday we go to Cuba for 3 weeks. Later I hope I can let see you many pictures from Cuba. The temperature is between the 25 and 30 degrees.

Warm greetings and live and enjoy the moments of the days in 2013.

Piet

Beste allemaal,

Wij hopen dat iedereen een fijne jaarwisseling heeft gehad. Wij wensen nogmaals iedereen een gezond en gelukkig 2013.

Vandaag zijn we de hele dag bezig geweest met de voorbereidingen voor het vervolg van onze reis door Zuid Amerika. Wij zouden deze reis in Cuba eindigen maar helaas werd deze reis onderbroken in Peru door één telefoontje van mijn zoon Sjoerd. Gelukkig gaat het met Madelon stapje voor stapje beter en wij hopen met ons allen dat ook in 2013 een jaar van stapjes vooruit zal worden. Zij willen eind januari weer terugkeren in hun huisje in Amsterdam. De revalidatie zal dan ook verplaatst worden van Naarden naar Amsterdam. Als dat lukt dan hebben daar de goede zorgen van Anita en Fred (haar ouders) zeker toe bijgedragen.
Ondertussen heeft Madelon op de valreep van 2012 nog haar 34 ste verjaardag "gevierd".

Wij hebben onze reis-checklist bijna helemaal afgewerkt en bijna alles ligt klaar om in onze Backpack gestopt te worden. Het is "maar"voor 3 weekjes maar het was toch weer even wennen om alle zomerse kleren uit de kast te halen want in Cuba is het de komende weken tussen de 25 en 30 graden en bijna geen kans op regen.
Ik denk dat jullie de komende weken niet zoveel verslagen te lezen zullen krijgen want het internet in Cuba is slecht en zeer traag en nog behoorlijk duur ook. Maar wat in het vat zit ...... Dus deze verslagen met de foto's volgen later. Susan vertrekt eind januari weer naar Zuid Korea. Na 90 dagen kan en mag zij de EU (Schengenlanden) weer in. Hopelijk kunnen we in de maanden augustus/september onze reis in Zuid-Amerika weer gaan vervolgen. Peru, Bolivia, Chile en ???? Maar dat horen jullie later wel. Maar nog maar niet te ver vooruit kijken want morgen kan de toekomst er weer totaal anders uitzien. Dat heb ik ondertussen wel geleerd. Dus genieten van de momenten die op je pad komen.

Voor nu een warme groet en leef en geniet van alle kleine momenten in 2013.

Piet.

• 01 Januari 2013 - 17:32

Betsy:

Dag Piet,

Allereerst de beste wensen voor jou, Susan en je fam.
    Dat het een gezond mooi jaar mag worden,
    zeker voor Madelon een voorspoedig herstel in 2013.
    Geniet weer van jullie reis en laat ons meegenieten...
    Vanmiddag hebben wij genoten van je zwager bij het optreden
    van Formineur het was formidabel!Gr.Betsy colega van Riek.

• 01 Januari 2013 - 17:56

Wim En Marjan Van Den Bersselaar:

Goede middag Piet,
    Allereerst wensen wij voor jullie allemaal, maar speciaal voor Madelon en Sjoerd een voorspoedig 2013.
    Voor jou en Susan een prettige voortzetting van jullie vakantie in Cuba.
    Goede reis.

• 01 Januari 2013 - 18:20

André En Willemien:

Ook wij wensen jou, Susan en de rest van de clan alle goeds voor 2013!
    Geniet van jullie reis, in gedachten reizen we met jullie mee.
    We kijken al weer uit naar de verslagen.

• 01 Januari 2013 - 18:24

Riek:

Hoi Piet en Susan,
    We wensen jullie ook een gezond en gezellig 2013 toewensen. Goede reis en geniet. Nog 2 dagen en dan is het weer zover. Hier alles oke. Vanmiddag inderdaad For Mineur gehad. Harry en Nel komen bijna altijd kijken, maar vanmiddag is Tonnie ook verrast door onze zus Coby. We werden verrast. Erg leuk. Goede reis samen.

• 01 Januari 2013 - 18:49

Ine:

Piet en Susan wij wensen jullie een voorspoedig en zorgeloos 2013 toe. Voor Sjoerd en Madelon een jaar van volledig herstel. Zij hebben hun portie voorlopig wel gehad. Voor jullie zijn de dagen van aftellen alweer begonnen voor het laatste stuk van de reis. Wel lekker dat je na al die donkere dagen weer eens kunt genieten van wat zon. Wij wensen jullie een fijne tijd in Cuba en we zien de foto's graag t.z.t. weer binnen komen.
    Voor alle volgers van Piet z'n site eveneens de beste wensen voor 2013.
    Groetjes Marcel en Ine

• 01 Januari 2013 - 19:08

Annie En Johan:

hallo piet en susan.
    op de eerste plaats de aller beste wensen voor een mooi maar vooral een gezond en een gezellig 2013.
    en een hele fijne reis samen.
    wij zien jullie wel weer in de wilgenlaan ,het gaat jullie goed.
    groetjes johan en annie schapendonk.

• 01 Januari 2013 - 19:13

Wil En Annemie Swaans:

Hallo Piet en Susan,

Ook wij wensen jullie een mooi maar bovenal een gezond 2013.

Fijn te horen dat Madelon weer wat stapjes heeft gemaakt en eind van de maand naar Amsterdam lijkt ons ook weer een stap in de goede richting dus dat moet ze blijven volhouden en daarbij wensen we haar veel kracht.

Een goede en prettige reis toegewenst en we horen graag jullie bevindingen.

Ps. ik heb vanmiddag wat over Cuba zitten te lezen en zei men dat je de verrekijker niet moet vergeten en dat je voldoende theezakjes mee moet nemen want de lokale thee heeft niet de kwaliteit die wij gewend zijn.

• 01 Januari 2013 - 21:05

Broer Harrie:

Piet en Susan, wij wensen jullie een goed 2013 reisjaar toe en en dat alles zoveel mogelijk vlekkeloos zal verlopen voor jullie beide.
    Groetjes, Harrie en Nel

• 01 Januari 2013 - 21:14

Riette Teurlings.:

voor iedereen een mooi en gezond 2013 en piet een goede reis.!!

• 01 Januari 2013 - 21:47

Wilma Festen:

Hoi Piet en Suzanne, de allerbeste wensen voor jullie en de gezinnen in goede gezondheid. Een hele goede en mooie reis. Het wordt weer een hele ervaring.
    Lieve groet,
    Joost en Wilma

• 01 Januari 2013 - 22:01

Herman En Hanny :

Lieve broer en Susan,
    Wat fijn dat jullie weer op reis kunnen, je hebt een reis vaker moeten onderbreken Piet maar dat was toen een heel ander verhaal. Natuurlijk kwam je terug voor jullie eerste kleinkind en wat was Bauke blij dat je er was, en iedereen met jullie.
    En nu kwam je terug voor Madelon, wat was dat heftig, en wat zijn we allemaal blij en iedereen om jullie heen dat het de goede kant op gaat. Wij als familie zijn trots op Madelon Sjoerd Djuna en gunnen hun een jaar van heel veel vooruitgang.
    Herman Hanny en Keetje

• 01 Januari 2013 - 22:22

Yvonne En Wim:

Gedag Suzan en Piet
    Allereerst wensen we jullie een gezond en voorspoedig 2013. Ook natuurlijk wensen en hopen we dat de revalidatie van Madelon voorspoedig zal verlopen.
    Ga maar lekker genieten in Cuba, kijk even uit of het iets is wat wij evt. als volgende fietsreis kunnen gaan doen (advies). Goede reis en tot de volgende mail.
    Yvonne en Wim.

• 02 Januari 2013 - 09:51

Jac Peeters:

Dag Poiet en Susan,

Eerst en vooral de beste wensen natuurlijk voor een heel mooi 2013. Goede reis en ... we gaan jullie natuurlijk weer volgen via de verslagen en de altijd prachtige sfeerplaatjes, waardoor wij - ook al zullen we er wel nooit komen - heel veel van de wereld hebben gezien! Hopelijk wordt het voor Madelon ook een mooi jaar, waarin ze beetje bij beetje weer op weg kan gaan richting maximaal herstel. Proficiat met je 34e verjaardag Madelon en alle goeds ook voor jou en je gezinnetje!
    Hartelijke groeten uit Hilvarenbeek,
    Jac en Hanneke

• 02 Januari 2013 - 10:36

Tom:

Tonja en ik wensen jou een Susan een heel mooie reis toe. Laat je verwarmen door de Caribische zon!

• 02 Januari 2013 - 11:55

Coby:

Piet en Suzan ik wens jullie een liefdevol 2013 met veel gezondheid en alles wat jullie gelukkig maakt.
    Een fijne reis.
    Liefs CobyX

• 02 Januari 2013 - 15:30

Bart En Tineke:

Hallo Piet en Susan,
    Ook van ons de beste wensen voor 2013 gewenst. Die stapjes die er her en der nog te zetten zijn herkennen wij. Madelon en Sjoerd wensen we veel succes bij het zetten van de stapjes. Ze hoeven niet groot te zijn ,als er maar vooruitgang in blijft zitten.
    Voor jullie wacht weer een volgend avontuur in Cuba." Een goede reis, veel plezier en gezond weer hier"
    waren de wijze woorden van mijn ouders Piet, als we er eens op uit trokken iets verder dan Brabant.
    Dat wensen wij jullie ook van HARTe toe.
    Groetjes uit Biezenmortel.
    Bart en Tineke

• 02 Januari 2013 - 20:57

Mirjam En Guus Verschuuren:

We wensen jullie alle goeds voor het jaar 2013.

• 04 Januari 2013 - 15:57

Ans En Toon Den Ouden :

wij wensen jullie alle goeds en fijn dat het l weervooruit gaat met madelon
    geniet van de reis en alle mooie momenten
    groetjes ans toon