Even bijpraten...... - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van piet lagarde - WaarBenJij.nu Even bijpraten...... - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van piet lagarde - WaarBenJij.nu

Even bijpraten......

Door: Piet Lagarde

Blijf op de hoogte en volg piet

24 December 2019 | Nederland, Udenhout

Beste Allemaal, Udenhout, 24 december 2019

Dear friends,

That is a long time ago. But now I want to wish you an atmospheric end from 2019 and for 2020: "Make from yesterday a beautiful memory and from tomorrow a source of hope. BUT live today. A lot of hugs and warm greetings.

Till February when we start with two weeks Taiwan and two weeks South Korea.

Piet.

Beste allemaal,

Dat is echt lang geleden. Maar zo tegen het eind van 2019 even innhet kort bijpraten. Australië was weer fantastisch geweest. Maar sindsdien hebben we het rustig aan gedaan. In de zomermaanden ben ik alleen geweest en Susan was weer terug naar Zuid Korea. Veel in de tuin en het huis gewerkt. In september was Susan er weer en zijn we ruim twee weken naar Duitsland Oostenrijk geweest.
Nu ben ik weer alleeen want Susan mag maar drie maanden in de Schengenlanden blijven. In februari gaan we eerst twee weken naar Taiwan en daarna nog twee weken naar Zuid Korea. Hier zal ik zeker verslag van doen.

In april hoop ik Susan hier weer te ontmoeten en daarna zien we wel weer. Maar bij goede gezondheid zullen we wel blijven reizen.

Maar nu wil ik al mijn volgers het volgende wensen.

"Er doen zich zelden grote kansen voor om anderen te helpen, maar kleine kansen omringen ons elke dag".
Wij wensen iedereen vele mensen om je heen die elkaar de kansen kunnen en willen geven en die je helpen om van alle mooie momenten te genieten en die er zijn bij alle minder mooie momenten.

Wij wensen jullie een sfeervol einde van 2019 en voor 2020: "Maak van GISTEREN een mooie herinnering en van MORGEN een bron van hoop. Maar lééf VANDAAG".

Een warme groet en leef en geniet van de momenten die er echt toe doen.

Piet.

• 24 December 2019 - 15:05

Riek:

Piet en Susan, we wensen jullie ook fijne dagen en weer voor straks een mooie reis.

• 24 December 2019 - 15:29

Wim En Marjan Van Den Bersselaar:

Susan and Piet.
    Merry Christmas and A Happy New Year
    A healthy and prosperous 2020.
    We wish you many fine hollidays, be happy.

• 24 December 2019 - 16:07

Ria Koning:

Ook voor jullie (al is het afzonderlijk) hele fijne feestdagen gewenst en voor het nieuwe jaar: alle goeds, gezondheid en geluk. Ik verheug me nu al op de nieuwe reisverslagen. Daar geniet ik elke keer opnieuw weer van.

• 24 December 2019 - 18:26

Frans Van Rijsewijk:

Piet and Susan
    Tineke and Frans wish you a Merry Christmas and a Happy healthy 2020.

• 24 December 2019 - 19:06

Annie Schapendonk:

wij wensen je fijne kerstdagen en alle goeds voor een mooi maar vooral een gezond 2020 toe.

• 24 December 2019 - 20:54

René En Jolanda:

Beste Piet en Susan,
    Ook wij wensen jullie hele fijne dagen en een mooi, gezond reis jaar in 2020.

• 25 December 2019 - 18:24

Wim En Yvonne:

Beste Piet en Susan. Wij wensen jullie een gezond en voorspoedig 2020 vanuit Marroko. Een reis die wij maken in navolging van de fietsreis die je maakte in China en ons in Shangrila vertelde wat de beweegredenen was om te doen wat je deed.
    Veel liefs van Yvon en Wim

• 27 December 2019 - 17:18

Corrie Van Baast:

Dear Susan and Piet,
    We wish you both a Merry Christmas and a very happy New Year and a healthy 2020.
    We wish you fantastic hollidays and many happy moments.