Op naar de volgende tien jaar.... - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van piet lagarde - WaarBenJij.nu Op naar de volgende tien jaar.... - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van piet lagarde - WaarBenJij.nu

Op naar de volgende tien jaar....

Door: Piet Lagarde

Blijf op de hoogte en volg piet

07 Juni 2018 | Nederland, Udenhout

Udenhout, donderdag 7 juni 2018

Dear friends all over the world. Thanks for all your best wishes for my birthday. 70!!!!! THANKS.

And I know: “You can’t add days to your life, however you can add life to your days.”

So live and enjoy your days.

Warm greetings and big hugs from me.

Piet.

Op naar de volgende tien jaar …….

Beste allemaal,

Op naar de volgende tien jaar. Hopelijk in goede gezondheid want dat is nog steeds het allerbelangrijkste.
Deze week 70 geworden. Een dag zoals alle dagen maar het klinkt toch anders als je zegt dat je 70 bent.

MAAR: “Je kunt geen dagen aan je leven toevoegen, maar wel leven aan je dagen.”

En dat is wat ik elke dag probeer te doen. Genieten van de kleine dingen om je heen. Dichtbij en veraf.
Terug uit het prachtige Centraal Amerika is het weer extra genieten van de kinderen en de kleinkinderen Jasper, Djuna, Sterre en Nina. Van de tuin en de vogels en nog veel meer.
Ondertussen een selectie gemaakt uit de duizenden foto’s die we gemaakt hebben. Zo gesorteerd dat ik er gemakkelijk (ooit) een fotoboek van kan maken.

Maar ook weer plannen gemaakt voor de volgende reis. In september voor de tweede keer naar Zuid Korea. En dan in oktober naar Australië voor drie maanden. Nu is het midden en het westen van Australië aan de beurt.
En na het maken van de plannen kun je met de uitvoering beginnen. Visum aanvragen, auto huren, vliegtickets bestellen, inlezen en een route samenstellen.

Maar nu nog een paar maanden genieten van al dat moois hier.

Ik wil iedereen bedanken voor de mooie en lieve reacties voor mijn verjaardag. Van over de hele wereld kwamen de gelukwensen binnen. Leven, liefde en een lach zijn de mooiste geschenken om te geven maar ook om te krijgen.

THANKS!!!!!!!!

Een warme groet en leef en geniet van de momenten die er echt toe doen en tot over een tijdje.

Piet

• 07 Juni 2018 - 14:21

Corrie Van Baast:

Hallo beste PIET,
    Van over de hele wereld.....maar ook van vlakbij: Heel Hartelijk gefeliciteerd met je MIJLPAAL 70.
    Wij wensen je goede gezondheid en geluk toe. Geluk moet je ook hebben in het leven. Gezondheid en Geluk: dan kan het Genieten beginnen.
    G G G voor jou.
    P.S. Ik weet niet of het bericht je bereikt heeft:
    Een lieve collega van je op Zeshoeven: P is zeer ernstig ziek.

Met vriendelijke en hartelijke verjaardagsgroeten uit B-E,
    Joop en Corrie van Baast-Berkelmans.

• 07 Juni 2018 - 20:54

Riek:

Mooi verhaal. Zo is het.
    70 klinkt anders, maar blijft tzelfde als je gezond bent en blijft. Tot gauw.

• 08 Juni 2018 - 07:28

Anne Schapendonk:

Piet.
    Nog van harte gefeliciteerd met je 70ste verjaardag.

• 04 Augustus 2018 - 18:48

Corrie Van Baast:

Hallo beste Piet,
    Ter info:
    Oud-collega P is in Hospice de Volkaert in Dongen.
    Met vriendelijke en warme groet, Corrie