Tegoed. - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van piet lagarde - WaarBenJij.nu Tegoed. - Reisverslag uit Udenhout, Nederland van piet lagarde - WaarBenJij.nu

Tegoed.

Door: Piet Lagarde

Blijf op de hoogte en volg piet

25 April 2011 | Nederland, Udenhout

Udenhout, maandag 25 april 2011

Dear everyone,

That is a long time ago that I write on my weblog. Too long. But the weather in our country is SOOOOO nice that it is a pitty to sit inside. But I promise that all the pictures from Nepal with a short story comes to you.
Last week I give also a reading about my bikeadventures and almost 50 people were very enthusiast. They also loved my pictures.
Today it is Eastern and my family comes to me for a brunch and dinner. We can sit outside with 23 degrees. So I think that become a very nice day. I am looking forward till they come.

For now leve and enjoy the moments of the days.

Warm greetings,

Piet

Beste allemaal,

Ja jullie hebben nog vele foto's van mij tegoed. Want beloofd is beloofd. Dus blijf mij volgen en de komende weken plaats ik nog de nodige foto's met een korte beschrijving.
Maar ik moet eerlijk bekennen dat het mooie weer mij toch meer naar buiten lokt dan binnen achter de computer te gaan zitten.
De afgelopen 2 weken heerlijk in en rondom mijn huis gewerkt en alles is zo goed als op orde. En als ik op Jasper pas dan gaan we natuurlijk met dit weer op de fiets de omgeving van Udenhout verkennen.
Vanmorgen alles klaar gemaakt voor een uitgebreide brunch want met tweede Paasdag komen dadelijk alle kinderen naar huis. Djuna voor het eerst in het huis van Ompa en voor Jasper staat de zandbak al klaar. Dat gaat met dit weer zeker lukken.

Maar vorige week in Berkel-Enschot nog een lezing verzorgd over mijn reizen. Bijna 50 aanwezigen luisterden ruim 2 uur naar mijn verhalen. Iedereen was super enthousiast en ik moest zeker nog een keertje terugkomen.
Bedankt voor al die fijne reacties en de geweldige bijdrage die zeker zijn weg zal gaan vinden naar een van de schooltjes die ik in Nepal bezocht heb. Want een school met een paar honderd kinderen en geen schoon drinkwater en geen mogelijkheid om hun handen te wassen daar is met een 600 euro al een grote verandering in aan te brengen. Maar daarover later meer.
Een paar dagen na deze lezing werd ik alweer 3 x benaderd om mijn verhaal ook elders te komen vertellen. Nooit had ik gedacht dat mijn fietsavonturen nog zo'n vervolg zouden krijgen.

Terugkijkend op mijn weblog zag ik "tot mijn grote schrik" dat ik vanaf 27 februari nog maar weinig foto's op mijn weblog geplaatst heb. Chao Lao Beach waren de laatste foto's aan het strand. Dus de laatste foto's van de fietstacht in Thailand naar Lad Krabang en alle foto's van Nepal krijgen jullie de komende weken nog te zien.

Voor nu wens ik jullie allemaal nog een fijne Tweede Paasdag en leef en geniet van de momenten.

Piet

Foto's:

foto 111 t/m 120: Dit zijn de laatste foto's van Thailand op weg naar Lad Krabang. De volgende keer krijgen jullie de foto's van Nepal te zien. Niet allemaal tegelijk want ik heb daar honderden foto's gemaakt.

• 25 April 2011 - 09:25

Ria Koning:

Piet,
    Voor jou ook een hele fijne tweede paasdag en geniet lekker van de kids en kleinkinderen.
    Zo te zien worden ze allemaal goed verwend. Maar dat mag.
    Groetjes van Ria.

• 25 April 2011 - 16:32

Riek:

Ha broer, ja wij zijn vandaag nog druk met de laatste loodjes. We gaan dadelijk foto's maken van de mooie keuken en kamer. Nu nog even de 'finishing touch' en dan kunnen de boys genieten van hun prachtige kamer en keuken. Wij wensen jullie een fijne 2de paasdag. Zo te zien ziet het er goed uit op de tafel. Wij hadden gisteren paaseieren verstopt, we hebben in een deuk gelegen. Was erg gezellig. Morgenvroeg gaan de jongens weer naar Parijs en wij gaan donderdag weer via Parijs naar huis. We moeten even in Parijs de dochter van ons petekind uit Nieuw Zeeland op gaan halen. Die was op een studentenreis voor 3 weken in Parijs en wil nog graag een paar weken naar de nichtjes in Nederland. Dus nemen wij haar mee. Verder skypen we nog wel een keer en groetjes van ons viertjes uit Champignelles. x x x

• 25 April 2011 - 20:12

Ine Seegers:

De paastafel in de Wilgenlaan ziet er gezellig en leuk Piet. Dat wordt genieten met jouw kinderen en kleinkinderen. Ook wij hebben erg genoten van de paasdagen. Heb mezelf met 25 graden in een paashaas pak gehesen, het moet toch niet gekker worden hè?! Voor je kleinkind doe je alles, toch?! Fijn dat we nu eindelijk de foto's kunnen bekijken en dat je er zoveel andere mensen ook een plezier mee kunt doen. Jouw verhaal daarbij maakt het natuurlijk nog allemaal boeiender voor de mensen. Heerlijk toch. Vrijdag a.s. gaan we voor 3 weken naar Zuid Frankrijk en daarna moeten we maar snel iets afspreken, oké?
    Een lieve groet vanuit Heeswijk-Dinther

• 26 April 2011 - 06:38

Jane:

Hoi Piet
    ongetwijfeld waren de paasdagen een feest van zon en gezelligheid. Ik heb je enkele keren geprobeerd te mailen, maar mogelijk heb ik toch niet het goede mailadres, dus vandaar contact op deze manier.
    Laatst vroegen leerlingen nog over je reis. Heb je nog tijd met al die verzoeken om lezingen, om een keer je verhaal op de Disselboom af te maken?? Je bent meer dan welkom!
    Heel veel lieve groeten,
    Jane

• 28 April 2011 - 10:58

Herman En Hanny:

Piet, leuk weer wat te horen, wat gezellig die paastafel. Hier alles in orde, genieten ook heel erg van het mooie weer.
    Herman Hanny en keetje