Drijvende tuinen.floating gardens - Reisverslag uit Naypyidaw, Myanmar van piet lagarde - WaarBenJij.nu Drijvende tuinen.floating gardens - Reisverslag uit Naypyidaw, Myanmar van piet lagarde - WaarBenJij.nu

Drijvende tuinen.floating gardens

20 December 2010 | Myanmar, Naypyidaw

Inle Lake, zaterdag 11 december 2010

Today not with the boat on the Inle lake because it was raining the whole day. So we talk a lot together with Susan. A nice Korean woman I met already in Bagan.
But I want to talk over the floating gardens. Amazing. Many tomatoes grow on the water because the water is not deep and the waterplants made a bed with plants and soil. With little boats they plant and reap the crop, flowers and tomatoes.
Just amazing when you see the plants going up and down on the waving water.

Tomorrow more about the Inle Lake.

Sleep well and live and enjoy the little things.

Hier ben ik al weer om het laatste verslag van vandaag te schrijven. Zojuist gegeten en wie ontmoette ik weer. Doris en John uit Australie. Dus dat morgen samen ontbijten.

M

• 20 December 2010 - 15:08

Coby:

Zomaar een kus van je zus Coby.

• 20 December 2010 - 15:09

• 20 December 2010 - 15:42

Je zit pas op 11 december, dus we kunen nog wat verwachten, he broertje.
    Je lijst voor mijn mooie foto komt pas in het nieuwe jaar, dus ik moet nog wat geduld hebben voor het hangt.Jammer. Maar je kunt niet alles hebben he.
    Groetjes, je zus.

• 20 December 2010 - 15:46

Ine Seegers:

Piet wij waren je al die tijd kwijt. Er kwam zoals voorheen nooit meer iets van jou binnen. Ik ben op Google gaan zoeken en daar kwam ik wel 8 keer de naam Piet Lagarde tegen en dus ook jouw site. Marcel zei steeds maar: Piet zal daar wel geen internet hebben, wacht maar rustig af. Maar het duurde mij allemaal veel te lang. Ik denk als ik hem op Google niet kan vinden, bel ik gewoon Riek, die weet immers alles. Waar het een en ander fout gegaan is weet ik niet, of heb je er ons gewoon uitgeknikkerd Piet? Ben nu wel veel achter met lezen maar de kerstdagen komen eraan en dan ga ik al jouw belevenissen inhalen. Heb al wel jouw prachtige kleindochter Djuna bekeken, een echt knuffeltje is het. Hier begint het ook met aftellen betreft vertrek Eefje naar Curaçao. Haar spullen, zoals kleding, schoenen en beddegoed is al onderweg daar naar toe. Woensdag 29 december brengen we haar naar Schiphol en daar ziet iedereen erg tegenop.
    Piet, vanaf nu blijven we je dan maar op deze manier volgen. Een boeiend en spannend vervolg van jouw reis met mooie verhalen staat ons hopelijk nog te wachten. Een avontuur zonder tegenslag dat wensen wij jou toe Piet.
    Lieve groet
    Marcel en Ine

• 20 December 2010 - 16:22

Bauke:

Hoi Ine,

Ik denk dat het niets persoonlijks is... :) ook ik was er namelijk uitgeknikkerd en kreeg geen meldingen meer. Dus pap, geen idee waar het aan ligt, maar misschien zijn meerdere mensen er afgehaald. Ik heb me gewoon weer openieuw aangemeld en nu krijg ik de meldingen weer!

Groetjes Bauke

• 20 December 2010 - 20:21

Hi Piet:

We follow you everyday, and wonder at your determination, even this morning I thought "Hey, old man don,t have a heart attack away out there" but forgot you are young and fit!!!
    Cynthia knee is improving everyday, despite a hospital infection, but active again now. I did spoil her for a month and have just taken her for xmas drinks with all our Taupo friends for a few days.
    Wet here also but been very dry.
    We wish you a wonderful Merry Xmas and safe travels, We think and pray for your families and look forward to seeing them all one day in Holland, love geoff and cynthia. She would Hug but is in the shower!!

• 21 December 2010 - 13:48

Piet die tomaten zullen daar wel heel lekker zijn, of heb ik het mis.