Piet's revenge - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van piet lagarde - WaarBenJij.nu Piet's revenge - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van piet lagarde - WaarBenJij.nu

Piet's revenge

Door: Wouter en Bauke

Blijf op de hoogte en volg piet

07 Februari 2010 | Nederland, Utrecht

Bij deze hebben wij voor een half uurtje Piet's site gehackt!!! Dit doen we omdat we van Piet's verrassing vanmorgen een videootje hebben zoals we destijds ook in Nieuw-Zeeland hadden.
Alleen toen was het andersom en hadden wij hém te pakken!
Hierbij in twee delen de verrassing van Piet!!!!!!!
Wouter kijkt nog zo van: dat meeeen je niet! En Bauke...
Neem zelf maar een kijkje en hou de traantjes binnen!!! (Wel het leukst om deel 1 (buiten) en dan pas deel 2 te bekijken...
Kus van Bauke, Wouter en Jasper die superblij zijn!!!

• 07 Februari 2010 - 21:48

Wouter En Bauke:

De videootjes hebben we aan het vorige bericht gelinkt! Je kunt ze dus daar vinden!!!

• 07 Februari 2010 - 21:59

Sjoerd En Femke:

snotterend achter de computer! wat een mooie beelden! Zo ontroerend en puur. Kan niet beter! Geniet van elkaar, ik ga een zakdoek pakken..

Bauke en Wouter proficiat! Opa en zoon bij elkaar, heerlijk!!
    x femke en sjoerd

• 07 Februari 2010 - 22:21

Ine Seegers:

Je hebt ons deze week echt in verwarring gebracht Piet met de aanhef van jouw berichten. Ik had nu ook weer heel iets anders verwacht. Maar deze is wel super de super. Dat maakt jou nou zo bijzonder. Wat een geweldige verrassing voor Bauke en Wouter. En wat een verhaal voor die kleine Jasper straks. Jij gaat nu nooit meer voor lange tijd van huis.
    Dikke kus Marcel en Ine

• 08 Februari 2010 - 08:24

Monique IJpelaar:

Wat een super actie! Inderdaad met een brok in mijn keel de videootjes bekeken. Hartverwarmend en ontroerend!
    Piet, van harte proficiat met je kleinzoon en en veel veel geluk in je nieuwe levenrol als ompa! Uiteraard ook Bauke en Wouter van harte gelukgewenst met jullie kleine wereldwonder. Jasper is een enorme bofferd om in zo'n warm en hecht gezin terecht te komen.
    Geniet ervan en heel veel geluk!
    Liefs van Toine en Monique

• 08 Februari 2010 - 11:49

Gwen En Jan:

GEWELDIG!!!!!!! Ja, ook hier tranen en heel veel kippenvel.
    Het lijkt All you need is Love wel....
    Mamma was ook zo verrast en blij om ome Piet weer te zien.

Lieve schatten, geniet heerlijk van jullie prachtige zoon en kleinzoon!

Veel liefs van Jan en Gwen

• 08 Februari 2010 - 12:50

Annemarie Maas:

Ja Ompa er is geen twijfel mogelijk dat je de verkeerde keuze hebt gemaakt of je naar huis moest komen!! En zo is Conny ook dichter bij Bauke!!!
    Geniet samen!!
    Annemarie

• 08 Februari 2010 - 13:31

Riek:

Ja Bauke en Wouter, wat een verrassing. Voor jullie maar zeker ook voor oms. Goed gedaan die opa. Je gevoel achterna he..... Mooie foto's hoor. Dikke kus van Tonnie en Riek

• 08 Februari 2010 - 17:21

Niels En Anne-Marie:

Hoi Bauke en Wouter,
    wat een prachtig fimpje, wat een verrassing! Jullie hadden in het stukje hierboven rustig mogen vermelden dat het ongeschikt is voor zwangere vrouwen!! De tranen hield ik idd niet binnen!Geniet van elkaar.
    Anne-Marie en Niels

• 08 Februari 2010 - 21:16

Yvonne En Wim:

Wat een vent die vader van jullie. Zo maar uit het niets opduiken, je schrikt je aanvankelijk toch wezenloos! Dan tot overmaat van ramp dat kleine mannetje ook nog eens te grazen nemen met die kolenschoppen van handen, volgens ons is Jasper uit een voortreffelijk soort hout gesneden gaf geen kik houden zo!
    Ja Piet en dan het onderbreken van je "avontuur" dat hadden we wel een beetje verwacht maar dat je het met voorbedachten rade, en als een soort magic ompa zou doen nee dat was buiten verwachting. Tenslotte Bauke en Wouter geniet van al het moois en een raadgeving, houd Piet in bedwang want hij is in staat om het mannetje op te vreten.
    Groetjes Yvonne en Wim.

• 09 Februari 2010 - 10:23

Herman En Hanny:

Bauke, ik weet niet hoe vaak ik ze al gezien heb, ZO GEWELDIG!!!
    En wat is het een mooi mannetje, en die zwarte haartjes.
    Tante Hanny

• 09 Februari 2010 - 12:39

Bauke:

Dag allemaal, Bedankt voor alle felicitaties op deze site!!!! Met Jasper is alles alles helemaal goed en met ons nog beter!!!!!! Het is het mooiste mannetje van de wereld en ompa is weer in het land!!! Wat een verrassing!!! Ik moet het filmpje ook niet al te vaak meer bekijken, want bijmij beginnen de waterlanders dan ook meteen weer te komen... maar dit is iets om nooit meer te vergeten en geweldig dat er beelden van zijn later voor Jasper!
    Veel liefs, Bauke

• 09 Februari 2010 - 14:29

Anja And Tony Baars:

Piet, Congratulations on the birth of your grandson. What a wonderful surprise for the whole family when you walked in. We are sending all our best wishes for everyone.

Groetjes, Anja en Tony